1989 óta dolgozom óvodapedagógusként. A gyermekek szeretete mindig
meghatározó volt az életemben.
Kiemelkedő tulajdonságaim a szociális
érzékenység, a problémák felismerése és a megoldásra való
törekvés. Ennek érdekében képes vagyok a megújulásra, törekszem új
eszközök, módszerek megismerésére, hatékony alkalmazására. Abban az
időszakban, amikor a hiperaktivitás egyre nagyobb teret nyert a gyerekek
között, a tanulási képességek hatékony fejlesztési lehetőségeivel
kezdtem foglalkozni, a fejlesztőpedagógia volt érdeklődésem
középpontjában. A pandémia és az ezzel járó stressz
előretörésekor az asszertív kommunikációt, majd kineziológia
módszereit kezdtem tudatosan megismerni, alkalmazni. Jelenleg az érzelmi
intelligencia összetevőinek és a fejlesztés lehetőségeinek
megismerése, a kompetens tudás megszerzése és alkalmazása célom, a
gyermekek között.