Intézményi minőségirányítás
Álláspontunk szerint az intézmény stratégiájának megvalósításában nagy szerepe van a minőségirányításnak, a támogató szervezet hatékony működésének. Óvodánkban az OKAIM minőségfejlesztési program megvalósításával biztosítjuk a partnerközpontú működést. Elengedhetetlennek tartjuk, hogy folyamatosan ellenőrizzük, mérjük, elemezzük partnereink elégedettségét, elégedetlenségét, elvárásait. Folyamatos önértékeléssel, önértékelésünk fejlesztésével törekszünk arra, hogy nevelőmunkánk során elérjük céljainkat.
Feladataink:
- minőségelvű szervezet működtetése,
- hatékony szervezetfejlesztés,
- teljes körű partneri igény- és elégedettségmérés,
- szülői szervezet tájékoztatása az eredményekről,
- intézményi klímavizsgálat, a klímavizsgálat eredményére épülő szervezeti élet formálása,
- a nevelőtestület legfontosabb tanácsokozó és döntéshozó szervvé válásának támogatása, a konszenzuson alapuló döntéshozatal gyakorlatának kiépítésével,
- kommunikációs csatornák működtetése, mely rendszeres, célzott információáramlást tesz lehetővé, írott és szóbeli formában.
A minőségi működést az intézményi marketing tevékenység és a kapcsolatok ápolása is elősegíti.
Minőségi munkánk eredményeképp óvodánk már 4 alkalommal elnyerte az OKAIM Védjegyet.


|